Friday, April 21, 2006

"Me Tarzan, You FB" in Novato

This 2 br 2 ba Novato POS (1098 sq ft, built 1949) is so crappy the realtor doesn't even want to show you a picture of the structure. Instead all you get to really see is the overgrown "tropical jungle yard". I bet you didn't know that Novato is in a tropical zone, did you? Do 4" cockroaches come with that too?

Here's the write-up:
Great fixer-upper! Small cottage with great protential. Privacy and tropical jungle yard.
That's all she wrote. Oh, yeah, and for this tropical "paradise" you have to fork over $565,000.

Hey, all you insane FBs out there who are buying all of this Marin crap: I'll soon be running psychotherapy sessions out of my house specifically for poor SOBs just like you. I may even make you famous and post about you. You know, a case study like Freud's Anna O. Putting one's insecurities, fears, and failures on public display is quite therapeutic you know.

9 Comments:

Blogger Weekend said...

POS!!! That is funny shit! I have got to come back and see more of the POS (how do you set it up for plural?).

April 21, 2006 4:49 PM  
Blogger fredtobik said...

What does FB mean?

April 21, 2006 5:03 PM  
Blogger Marinite said...

What does FB mean?

http://tinyurl.com/ebp2s

April 21, 2006 5:06 PM  
Blogger john_law_the_II said...

this is great, can someone track down this house and get a full picture?

April 21, 2006 6:05 PM  
Blogger Marinite said...

That was the only picture posted on ZipRealty.

April 21, 2006 9:34 PM  
Blogger john_law_the_II said...

do some legwork!!!!!

April 21, 2006 10:59 PM  
Blogger marin_explorer said...

I've checked myself on the MLS site that usually provides 8-12 photos per home. When a realtor only provides that photo, that's telling.

April 22, 2006 8:35 PM  
Blogger rejunkie said...

I just drove past this place last night on my weekly burrito run -- it is tucked behind the "La Hacienda" mexican restaurant(excellent, BTW) on Grant near a huge apartment complex. Behind the protective bamboo forest lies a true PoS. It looks really rough: busted up lumpy driveway, weed-infested "landscaping", a rotting garage behind the house, peeling paint, etc. I feel tired just looking at it

April 28, 2006 10:40 AM  
Blogger Marinite said...

rejunkie -

Thank you.

April 28, 2006 12:11 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home